genieten - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Henk en Adrie - WaarBenJij.nu genieten - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Henk en Adrie - WaarBenJij.nu

genieten

Door: henkadrie

Blijf op de hoogte en volg Henk en Adrie

24 Mei 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

gisteren onder een mooie blauwe lucht de rit begonnen die ons weer naar de de kust moest brengen.maar dan waren er nog wel een paar puistjes te slechten. Bij het plaatsje Legget moesten we nog even over 1500 ft. en de rest van de dag ook geen vlak stukje te bekennen. De wegen zijn vrij stil en af en toe kom je door een klein plaatsje.Daar kan dan zo maar 40 km. tussen zitten voordat je weer een cola tegenkomt.Ook langs de kust is het constant klimmen en dalen. In een lage versnelling de berg op en dan weer hard naar beneden om aan de volgende te beginnen. Het is mij nog niet gelukt om boven de 60 Km./uur te komen maar we hebben nog een dag en Adrie begrijpt niet dat ze het allemaal voor elkaar krijgt.Gisteren zelfs de hoogste van de Pacific Coast opgereden.We zijn ook gisteren weer verschillende keren Jeff en Michel tegengekomen. zij slapen uit en wij gaan vroeg op pad. het is nu al een dag of vier dat ze ons tegen de middag voorbij rijden en wij hun weer als ze aan het uitrusten zujn van de sprints berg op.Zojuist hebben we ze een hand gegeven en het beste toegewenst zij willen morgen in S F zijn en wij donderdag. Vandaag doen we het dus rustig aan. Ook vandaag hebben we weer volop genoten van de prachtige kustlijn met veel bloeiende bloemen, zeehonden en vogels die met ons mee zweven.We slapen in Bodege Bay een havenplaatsje met een paar winkels.Nog 67 mijl naar S.F.
Bedankt voor jullie reacties.

• 25 Mei 2011 - 07:56

Bastiaan:

Dat klinkt leuk! Geen fietspech, cirkelzagen, boze bestuurders of slecht weer meer te bekennen.

Volgende keer een foto van de Golden Gate brug?

groetjes Bas en Fem