regendag - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Henk en Adrie - WaarBenJij.nu regendag - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Henk en Adrie - WaarBenJij.nu

regendag

Door: henkadrie

Blijf op de hoogte en volg Henk en Adrie

18 Mei 2010 | Zuid-Korea, Seoel

Vandaag 18 mei.
Allereerst bedankt voor alle leuke reacties, leuk om jullie reacties te lezen.
We zijn vanwege hevige regenval gedurende afgelopen nacht en overdag in Jinbu gebleven. Een beetje regen is niet erg maar dit was te gek. Het is nu droog en als we wakker worden hopenlijk nog steeds. Morgen vroeg op en de komende dagen proberen op een redelijke manier de verloren tijd in te halen. Een dag rust is ook nooit weg al is er de steden hier weinig tot niets te doen.het blijft bij een markt en wat lokaal voedsel proberen. Er staat nog een tochtje naar de D.M.Z later in de week op het programma maar dat heeft wat ons betreft niet de hoogste prioriteit. Is meer iets van, ben ik ook geweest. De komende dagen geven ze wisselvallig weer aan met matige wind. De richting hier niet zo belangrijk het is altijd wind in de rug of tegen in de valleien.
Morgen zien we weer verder.

• 18 Mei 2010 - 15:07

Aart:

Hoi, samen. Jammer van al die regen. Morgen maar weer beter. Wens jullie nog heul veul mooi weer. 32 jaar geleden was het hier ook mooi weer! Weet je nog? We gaan straks lekker wokken met z'n zevenen. Kom je dat daar ook tegen, wokrestaurants? Ik zou zeggen: hou ze draaiend, die wielen!

• 19 Mei 2010 - 09:11

Nel:

Hi Henk en Adrie. Van Adrina de naam van jullie site gekregen en heb meteen alle verslagen gelezen. Geweldig om te lezen; wat een andere wereld. Ik krijg een beetje medelijden met jullie als je, na een lange fietstocht, in een hard, te kort bed moet slapen. Maar misschien went alles en wil je straks niet meer anders. Je hebt in ieder geval een hoop te vertellen straks als je weer terug bent. Gespreksstof genoeg op de zaterdagochtend tijdens de wandelingen. Ik hoop dat het weer beter wordt en dat je nog een aantal hotels tegenkomt waar het goed toeven is.
    Groeten ook van Rob

• 19 Mei 2010 - 18:05

Peter Van Wijlick:

Beste Adrie en ook Henk,

Moeten jullie nou zo ver weg gaan om daar een beteje in de regen te zitten, terwijl de zon hier overdadig schijnt. Zelfs nu om 20.00 uur nog!
    We leven met jullie mee en ik zie dat jullie nog maar 11 dagen hoeven af te zien, dus het eind is gelukkig in zicht. Nog even volhouden en Henk kan zich weer wentelen in de gezellige warmte van de Huizermaat!
    Ik ben eerlijk geezgd wel zeer benieuwd nara jullie foto's en bijbehorende verhalen, want Zuid Korea is nou niet een plek waarvan ik vermoed dat ik er dit leven ooit nog eens kom, maar wie weet misschien bedenk ik me na het zien van jullie foto's en het horen van jullie belevenissen.
    Berlijn was geslaagd, alle leerlingen hadden het er nara hun zin. Wel wat weinig slaap gehad, maar dat schijnt er bij te horen.
    Mijn pc is weer bijna de oude, hoewel het inloggen nu weer anders moet. De huidige probleemoplosser van support weet niet waarom wij ooit geleerd hebben in te loggen met binas-beheerder. Dan vraag je je toch af .....
    Lieve mensen, geniet van de rest van jullie vakantie. Hopelijk trekt de regen een beetje langs de plekken waar jullie fietsen en houden jullie het een beetje droog.
    Groeten,
    Peter