Santa Monica - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Henk en Adrie - WaarBenJij.nu Santa Monica - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Henk en Adrie - WaarBenJij.nu

Santa Monica

Door: henkadrie

Blijf op de hoogte en volg Henk en Adrie

30 Mei 2013 | Verenigde Staten, Santa Monica

Vandaag maandag 27 mei een echte rustdag. Een ritje langs de haven en de boulevard gemaakt en ondertussen van een ontbijtje genoten . De pier op houten palen uit 1879 bewandeld en 's middags een strandwandeling gemaakt langs het volle strand. Ook veel klassieke auto's en motoren. Eigenlijk alles waar men trots op is komt naar buiten. Morgen verder naar Suma Beach. Henkadrie.

Vandaag woensdag 29 mei. Gecruised over het fietspad door/langs het strand in de buurt en door Sante Monica. Prachtige stranden met langs de boulevards en in de bergen de onderkomens van de rijken der aarde. Nog steeds prachtig weer en soms hebben we de neiging om voor de zon te vluchten maar dat is lastig op de fiets. Vanmiddag een eindje opgefietst met spelende dolfeinen in de branding. De pier met de kermis erop en de kermis van alle dagjesmensen met hun onverzadigbare eetlust bekeken en langzaam richting het zuiden afgezakt.Morgen doen we de rest van het prachtige 35 km. Lange fietspad van Malibu naar Torrance. Dit valt allemaal al onder L.A.
Vanavond nog even naar thirdstreet geweest het koopparadijs voor LA Henkadrie.

• 30 Mei 2013 - 08:46

Bastiaan:

klinkt goed. ik denk dat wij morgen ook daarheen komen.

• 30 Mei 2013 - 09:19

Wouter:

Dat ziet er uit als een warm fietspad ja. Je kan zo je handdoek uitgooien en een duik maken ;)

• 30 Mei 2013 - 10:46

Femke:

Wat heerlijk lijkt met dat om daar te zijn (zon, zee, strand, ... fiets :-). Stuur maar wat van die warmte en zon deze kant op. Vanaf zondag ga ik namelijk weer een paar dagen op kamp en ik hoop niet dat het weer net als vorig jaar 7 graden overdag is met regen en wind. Het ziet er gelukkig iets beter uit dan dat.
    Thuis gaat alles zo zijn gangetje. Daan doet enorm zijn best om vooruit te komen (tijgeren/kruipen). Hij probeert zijn voeten onder zijn billen te krijgen, maar na een paar pogingen legt hij zijn hoofd er maar bij neer en begint hij wat te piepen. Tja, frustrerend als het niet lukt natuurlijk.
    Het eten gaat heel goed! Volgens mij lust hij zo'n beetje alles wat los en vast zit (letterlijk). Spinazie bracht van de week een heel vies gezicht op, maar daarna heeft hij er toch een paar happen van gegeten. Vanavond staat er voor het eerst gepureerde kip, rijst met broccoli op het menu. Mmmm...
    Veel fietsplezier nog, knuffels van ons drietjes!

• 30 Mei 2013 - 19:01

Hennie En Dolores:

Dat ziet er zeer goed uit allemaal.
    Weer eens heel wat anders dan China of Korea.
    Misschien iets voor als jullie met pensioen gaan? Een optrekje in Malibu? :)

Henk alvast gefeliciteerd met je verjaardag!!

• 30 Mei 2013 - 19:21

Anne Betty:

Nou, een leuk strandje voor je verjaardagsbarbeque. Ik geloof alleen dat ik de zee mis, maar die zal wel 10 km naar het westen liggen, vermoeden we.

We wensen jou een heel goede verjaardag en we heffen hier ook het glas op een gezond en mooi nieuw levensjaar voor jullie beiden. Geniet van een mooie dag!

liefs en groeten, Anne en Betty

• 31 Mei 2013 - 11:38

Peter Van Wijlick:

Geniet er maar van op je verjaardag!
    Wij zitten in de verbouwing. Volgende week beginnen ze met het betere sloopwerk. Bert en Bas hebben alles casco moeten opleveren, dus zijn al weken bezig met echt alles van de wanden af te halen. Gelukkig hebben ze er nog steeds zin an.
    Van harte gefeliciteerd, hopelijk word je een beetje verwend door Adrie, je bent immers niet elke dag jarig!

Veel fietsplezier,
    Peter